Telefonomstilling

I 2talk telecom forhandler vi FrontDesk telefonomstilling, som på en gang er omstillingsbord, telefonsystem og medarbejderdatabase. FrontDesk kan sikre en optimal service til de kunder, som henvender sig til jer telefonisk. I får fuldt overblik over medarbejdernes status og kan yde alle, der ringer, en effektiv og hurtig omstilling eller telefonbeskeder via SMS eller mail direkte fra omstillingsbordet. FrontDesk leveres af 2talk telecom både til traditionel fastnettelefoni og til IP-telefoni.

FrontDesk telefonomstilling
Telefonomstilling FrontDesk

FrontDesk telefonomstilling kan effektivisere virksomhedens kommunikation og give mere tilfredse kunder. Det kan give jeres virksomhed en markant konkurrencefordel.

Omstillingsbordet giver gode muligheder for at minimere spildtid og samtidig sikre et højt serviceniveau. Det er let at anvende og kan betjenes af alle i virksomheden, blot der er en pc til rådighed.

Omstillingsbord med fuldt overblik

Kunderne i telefonen skal helst sikres den lige vej til den medarbejder, de søger. Denne service kan leveres med FrontDesk telefonomstilling, som giver fuldt overblik over medarbejdernes status, om de er tilgængelige på fastnet eller mobiltelefon, eller om de er til møde og skal have besked via mail eller SMS om en henvendelse.

Integration af medarbejderdatabasen er en af fordelene for jer, når 2talk telecom leverer en FrontDesk telefonomstilling. Så behøver I blot at opdatere ét sted, når der sker personalemæssige ændringer.

Optimering af kommunikationen

Jeres virksomhed kan løbende optimere kommunikationen med de muligheder, der findes i FrontDesk, som både er omstillingsbord, management system og analyseredskab. FrontDesk har desuden den force, at systemet er meget brugervenligt.

Administrationen af systemet er enkel både når det gælder oprettelse af brugere, indtaling af velkomsthilsner, kø-meddelelse, natsvar, åbningstider på skæve helligdage m.m. Systemet har blandt andet e-mail skabeloner og Voice Response med tastemuligheder.

Statistikmodulet giver overblik over tabte opkald, svartider og andre parametre, der er vigtige for virksomhedens målsætning. Det er velegnet til analysearbejde og løbende optimering af kommunikationen/bemandingen.

Indretning efter jeres konkrete behov

2talk telecom kan integrere FrontDesk omstilling og viderestilling af telefoner til de øvrige systemer I måtte bruge:

  • Microsoft Active Directory
  • Exchange
  • Office 365
  • Microsoft Skype for business
  • CRM- og ERP-systemer
  • Mobilstatus (TDC, Telia og Telenor)

Vi hjælper jer med at tilpasse skærmbilledet efter jeres behov eksempelvis med kalendervisning, lyd ved ventende opkald, information om indgående kald og om medarbejdere, advarsler ved ikke sendte beskeder autosvar, farver og søgefunktion.

Opgradering af tidligere versioner

Virksomheder, der har gamle versioner af FrontDesk omstilling, kan få hjælp af 2talk telecom til en opgradering til det nye FrontDesk.

Support ydes til den opgraderede version af FrontDesk omstilling. Såvel opgradering som support leveres til en fornuftig pris.

Demonstration af omstillingsbord

Nysgerrig efter mere? Hvis I har brug for en ny, optimeret telefonomstilling og er blevet nysgerrig på at vide mere om FrontDesk, er det muligt at få præsenteret systemet i jeres virksomhed.

2talk telecom tilbyder gratis en præsentation af systemet til virksomheder, der er på udkig efter et nyt omstillingsbord. Det kræver blot, at I henvender jer til os.

Kontakt os i 2talk telecom på mail eller telefon, hvis I vil vide mere om jeres fordele ved et FrontDesk omstillingsbord, eller hvis I ønsker en demonstration.