Support

2talk telecom yder hurtig og effektiv support, når du har problemer. Support til FrontDesk, IP-telefoni eller din mobilløsning kan du få pr. telefon eller fjernsupport med brug af Teamviewer. Vi kan også starte bilen og køre til dig for at løse et problem.

Support via Teamviewer
Fjernsupport via Teamviewer

2talk telecom tilbyder både vedligeholdelsesaftaler, som garanterer nye opdateringer til din løsning, og standbyaftaler, som garanterer påbegyndt fejlretning inden for den aftalte tidsfrist. Men du kan også få support, der rækker ud over en aftale, og uden aftale. Det sker på særskilt timebetaling.

Når du er kunde hos 2talk telecom og skriver til support@2talktelecom.dk, bliver din sag oprettet, så du kan følge med i, hvor langt løsningen af dit problem er nået.

Tøv ikke med at kontakte 2talk telecom, når du har brug for support til FrontDesk, IP-telefoni, mobilløsning eller andet.

Telefon: 88 18 46 69

support@2talktelecom.dk

 

Logo: Teamviewer-fjernsupport